پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان گیلان در پی درگذشت شادروان لیلا بیداریان از همکاران مراکز تحت نظارت بهزیستی

دکتر حسین نحوی نژآد مدیر کل بهزیستی استان گیلان در پی درگذشت مرحومه لیلا بیداریان از همکاران مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان فومن (صاحب امتیاز مرکز توانبخشی یاران)  پیام تسلیت صادر نمود.

"وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"
تسکین می دهیم قلب هایمان را به مشیت و وعده ی الهی که همانا بازگشت همه به سوی ذات اقدس اوست، پناهی که آرامشگاه ابدی ست ما را..
امروز داغ همکار عزیزی را بر سینه داریم که عروج ملکوتی اش در باورمان نمی گنجد. همکاری که به واقع فرشته ای زمینی بود و برای مددرسانی به جامعه ی هدف از انجام‌ هرگونه خدمت، گذشت و جوانمردی فروگذار نمی کرد. 
خبر درگذشت ناباورانه همکار پرتلاش مان سرکار خانم " * لیلا بیداریان * "، موجب تألم و تأثر فراوان شد.
انسانی سخت کوش، وارسته و خدمتگذار که در دوران فعالیت خویش در مرکز توانبخشی یاران ، منشا خیر و نیکی بوده و همواره همراه وهمدل با خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف و مددجویان بهزیستی بود. 
بدون شک روح بلند این انسان متواضع، نزد خداوند سبحان دارای قرب و منزلت می باشد و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح درخشان بهزیستی ، ماندگار خواهد ماند. 
اینجانب مصیبت هجران و فقدان این همکار تلاشگر را اولا به خانواده محترم آن مرحومه و سپس به کارکنان و همکاران عزیز بهزیستی استان و شهرستان فومن صمیمانه تسلیت عرض می نمایم . 
به مدد کلام الهی " انا لله و انا الیه راجعون " و رسیدن به حریم امن الهی، از خداوند متعال برای روح آن فقیده سعیده، آمرزش و آرامش الهی و محشور بودن با رسول خدا ( ص) و اهل بیت (ع)  و برای بازماندگان معزز ایشان و تمامی خانواده داغدیده بهزیستی گیلان ، شکیبایی و صبر آرزو می نمایم. 

کد خبر 44302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد