بیجار | برگزاری برنامه‌های ویژه سالمندان در بهزیستی

به مناسبت هفته ملی سالمند برنامه‌های متنوعی شامل دیدار با سالمندان، توزیع بسته‌های غذایی، توزیع غذای گرم، آموزش انفرادی به سالمندان در بهزیستی بیجار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در بزرگداشت هفته سالمند، مددکاران و کارشناسان بهزیستی با سالمندان دیدار و ضمن قدردانی از خانواده‌های سالمند دارای معلول از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند. 

همچنین به همین مناسبت مددکاران مراکز مثبت زندگی جلسات ویژه‌ای با دهیار و ‌شوراها و بهورزان مراکز بهداشتی روستایی در خصوص بررسی وضعیت سالمندان ساکن روستاها، بررسی خدمات ارائه شده به آنان و آموزش سالمندان و ارجاع به موقع آنان جهت واکسیناسیون و چکاپ‌های دوره‌ای برگزار شد.

در این جلسات،بهورزان به مشکلات پیش روی سالمندان از جمله عدم دسترسی به خدمات رفاهی و همچنین نبود امکانات کافی در روستاها اشاره کردند. 

شاهمرادی رئیس بهزیستی بیجار ضمن گرامیداشت هفته سالمند گفت: فراهم نمودن زمینه برای رفع مشکلات جامعه سالمندان و توجه ویژه به بحث سلامت جسمی و روحی آنان یک نیاز است، باید تلاش کنیم افراد سالمند بتوانند در کنار سایر افراد جامعه در تمامی فعالیت‌های اجتماعی شرکت نمایند.

کد خبر 44287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد