بهزیستی کردستان طرح "پویش سقف همدلی" را آغاز کرد

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: در راستای کمک به ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی، " پویش سقف همدلی" در استان راه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، حسین رسولی ، اظهار داشت: درحال حاضر ، استان کردستان ۶۵۹ واحد مسکونی در دست احداث و نیمه تمام ویژه مددجویان، زنان سرپرست خانوار، معلولان، ایتام و آسیب دیدگان اجتماعی ، دارد که اتمام آن نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

وی گفت: در راستای اتمام این پروژه‌ها پویش سقف همدلی با شعار"در سایه همدلی سقفی بنا کنیم" با هدف ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت خیرین در کمک به ساخت و تکمیل واحدهای نیمه کاره مسکونی مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان به محورهای فعالیت این پویش اشاره کرد و افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان زیرپوشش، کمک به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دست احداث مددجویان، تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های ساختمانی مددجویان و تامین زمین مناسب برای مددجویان و معلولان و ایتام فاقد مسکن از محورهای این پویش است.

او ترغیب گروه‌های خانوادگی به برگزاری گلریزان (خانوادگی) و مشارکت در ساخت و تکمیل واحدهای در دست احداث در هر شهرستان با انتخاب حداقل یک پروژه دلخواه، اهدای مصالح ساختمانی با هر میزان و در توان خیرین و کمک‌های نقدی با نیت ساخت مسکن خانوارهای تحت پوشش را از جمله شیوه‌های جذب مشارکت اعلام کرد.

رسولی اضافه کرد: همچنین خیرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای شرکت در این پویش را از طریق کد دستوری
 ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۲۴#
و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۷۱۸۱-۶۷۸۴
واریز کنند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت سازمان و انتخاب حداقل یک پروژه در دست احداث و نیمه تمام وتشکیل گروه‌های خانوادگی و جشن گلریزان در این پویش مشارکت کنند، ضمن اینکه خیرین می‌توانند بر اجرای هزینه‌ها تا اتمام پروژه نیمه کاره نظارت داشته باشند.

کد خبر 44238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد