به موازات پیشرفت‌های جامعه بشری، متاسفانه آسیب‌های اجتماعی نیز پیشرفته و متنوع شده‌اند

مراسم پایانی اجرای پروژه‌های طرح مانا درشهرستان گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: مراسم پایانی اجرای پروژه‌های طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) درشهرستان گیلانغرب با حضور کارشناسان بهزیستی، نمایندگان مراکز مثبت زندگی، نماینده منابع طبیعی و محیط زیست، فعالان انجمن سبز زاگرس، نوجوانان شرکت کننده درطرح وخانواده‌های آنان و مدیر اجرای طرح برگزار شد.

 بهزاد شیرزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تقدیر از حامیان این طرح، پیرامون ضرورت اجرای طرح مانا و لزوم تداوم اینگونه طرح‌ها در جامعه با عنایت به رشد چشمگیر علم و فناوری در سال‌های اخیر و به موازات آن تنش‌های ذهنی جوانان و نوجوانان و پرسش‌های بنیادی آنان  ایراد سخن کرد و گفت با توجه به پیشرفت‌های جامعه بشری، متاسفانه آسیب‌های اجتماعی نیز پیشرفته و متنوع شده‌اند.

   وی در ادامه نحوه اجرای طرح توسط مجریان آموزش دیده طرح، نظام‌دینی و خوشنواز را مثبت و با کیفیت ارزیابی نموده و یکی از مهمترین اهداف این طرح را  تقویت روحیه مطالبه گری و مهارت زندگی در برخورد با چالش‌های زندگی، مسئولیت پذیری و تعامل صحیح با اطرافیان خواند و از والدین خواست تا فضایی دوستانه و احترام آمیز را برای ارتباط با نوجوانان فراهم نمایند.

 نمایش زیبای تئاتر با موضوع آسیب اجتماعی و گرایش به قلیان در طول برنامه اجرا شد و در ادامه دکتر جوانمیری کارشناس منابع طبیعی و گودرزی مدیر مسئول مرکز مثبت زندگی شهرستان در خصوص آسیب‌های اجتماعی و محیطی مطالبی را ارئه نمودند.

 در پایان از طرف حامیان برنامه جوایزی به نوجوانان اهدا  گردید و  اعضاء بصورت افتخاری عضو گروههای همیاران و انجمن سبز زاگرس شدند.

حامیان طرح:
#فرمانداری #نیروی_مقاومت_بسیج #اداره_صمت #اداره_منابع_طبیعی #محیط_زیست #اداره_تعاون_کار_ورفاه_اجتماعی #فرهنگ_وارشاد_اسلامی #انجمن_سبز_زاگرس

کد خبر 44237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد