اسدآباد | برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر

جلسه شورای امر به معروف ‌و نهی از منکر با حضوررئیس، کارشناس فرهنگی اداره کل، حجت الاسلام والمسلمین خسروی استاد اقامه نماز شهرستان، اعضای این شورا و مدیران مراکز غیردولتی در سالن جلسات بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد، در ابتدای این جلسه حسین بیاتی فر رئیس بهزیستی شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضران، در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خسروی استاد اقامه نماز شهرستان با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشکیل منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر، آموزش امر به معروف و نهی از منکر برای کارکنان، نشست های اعتقادی و معنوی برای کارمندان، برگزاری کارگاه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و ... را از برنامه هایی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه موثرند.

کد خبر 44216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد