پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت رحلت پیامبر (ص) امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، پیامبر خوبیها و مهربانی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام مدیرکل  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز رحلت جانسوز خاتم‌المرسلین، برترین اولیاء خداوند، سرسلسله‌ی خاندان عصمت و طهارت، پیامبر رحمت و مهرورزی حضرت محمد مصطفی(ص) و  شهادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)   و همچنین شهادت ثامن الحجج، امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

پیامبر اکرم(ص) که به‌ عنوان خاتم انبیا در عصر جهل و ظلمت، خورشید جهان‌فروزی شد برای بازگشت بشریت به مسیر فهم، اخلاق، انسانیت و شعور و با کشیدن خط بطلان بر جهلی که در روح و جان مردمان آن دوران ریشه دوانده بود، شناخت طریق حق را نه تنها به مردمان زمانه‌ی خود آسان کرد بلکه حجت را بر انسانهای تمام دورانهای بعد از خود نیز تمام ساخت تا یافتن مسیر و ادامه راه حقانیت بر همگان سهل و آسان گردد.

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است.

اینجانب، رحلت جانگداز و ملکوتی پیامبر صلح و رحمت، نبی اکرم، حضرت محمد مصطفی (ص)، و شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام  و به همه مردم  مومن، ولایت مدار و شریف استان همدان، و به ویژه کارکنان بهزیستی استان و جامعه  هدف تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی، ادب و نزاکت اسلامی با حفظ سلایق و روش ها بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت رسان صادقی به مردم شریف و بسط و گسترش ارزشها و فضایل اخلاقی در جامعه باشیم و با تاسی از مشی و سیره رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت حقیقت جویی، خیرخواهی و عشق و محبت نسبت به بندگان و همنوعان گام برداریم.

مهدی دیناری 

مدیر کل 

کد خبر 44211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد