اسلامشهر| برگزاری مراسم بزرگداشت هفته سالمند در مجموعه نگهداری فرشتگان فجر آسمانی

مراسم بزرگداشت هفته سالمند با حضور رئیس اداره بهزیستی و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در مجموعه نگهداری فرشتگان فجر آسمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مراسم در اولین روز از هفته سالمند با حضور حمیدرضا جعفریان رئیس اداره بهزیستی؛ قباد مسئول توانبخشی، عباس امیراحمدی معاون و بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده؛ فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه سالمندان؛ حمید طالبی، بهورز خانه بهداشت حسن آباد خالصه؛ سید جمال الدین چاوشی، مدیر مجموعه فرشتگان فجر آسمانی و کارشناسانی بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای مراسم  تست قند خون مددجویان مجموعه انجام شد که در این غربالگری ۳ مورد دیابت تشخیص و برای  بررسی های بیشتر به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

امیر احمدی ضمن تبریک هفته جهانی سالمند در خصوص هفته سالمند، شعار هفته با عنوان "بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال"، اهمیت ابزار و وسایل دیجیتال در سالمندی  به منظور دسترسی بهتر بخصوص مدیریت کردن کاهش تردد در زمان شیوع بیماری کرونا، تشخیص زودرس بیماریها  با این ابزار، سرگرمیهای مناسب با هدف پر کردن اوقات فراغت بخصوص در سالمندان تنها مواردی را بیان کرد.  

در ادامه قره خانی با اهداء مکمل کلسیم و ویتامین د۳ برای تمام مدد جویان مجموعه تا پایان سال در خصوص اهمیت مصرف مکملها در دوران سالمندی نکات مهمی را بیان کرد و در ادامه با اهداء شاخه گل از سالمندان مجموعه تکریم شد.

 در پایان رئیس بهزیستی شهرستان هم ضمن تبریک این هفته و آرزوی سلامتی برای تمام سالمندان در خصوص سالمندی و مراقبتهای دوران سالمندی صحبت کرد.

کد خبر 44207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد