شهریار | حضور خدام رضوی در آسایشگاه سالمندان

خدام بارگاه نورانی امام رضا (ع) به مناسبت هفته گرامیداشت مقام و منزلت سالمندان، پرچم متبرک آستان قدس رضوی را در مرکز سالمندان شهرستان شهریار برده و جهت تبرک جستن سالمندان از پرچم نورانی، در این مرکز حضور پیدا کردند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار از حضور خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به مرکز نگهداری وتوانبخشی سالمندان مفاخر و طراوت شهریار به مناسبت هفته گرامیداشت سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد.

داود فهیم راد گفت: مادران و پدران سالخورده، همیشه چشم انتظار محبت و توجه نسل جوان و به ویژه فرزندان و نوه هایشان هستند. حتی اگر نامهربانی و ناملایمات را از عزیزترین افراد زندگی شان دیده باشند، باز هم نگاه هایشان به پنجره آسایشگاه یا خلوت تنهایی شان برای دیدار با آنان دوخته شده است و همچنانکه که می دانیم این مادران وپدران همان کسانی بوده اند که روزگاری برای بهبود زندگی و شادی خانواده شان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

✔️خادمان رضوی با اهدای شاخه های گل به مادران  و پدران، باران اشک بر چین و شکن صورت هایشان جاری کردند و با نوای یکی از خادمان مداح ذکر «جانم رضا(ع)» طنین انداز شد و انگار دلهای دردمند آنها با نام رضا(ع) به آسمان پر کشید و از همین راه دور زائر حرم آقا شدند و همراه با مداح خادم رضوی زمزمه کردند و فضا از عطر گلاب وگل پر شده و قلب مادران و پدران گره خورده به ضریح آقا علی بن موسی الرضا(ع) و حاجت طلبیدند.

✔️خادمین به مادران سالمند شال و به همه حاضران نبات و نمک ویژه آستان قدس رضوی  را اهدا کردند.

کد خبر 44199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد