دیواندره | برگزاری مراسم گرامیداشت هفته سالمند

مراسم گرامیداشت هفته سالمند با حضور مهدوی ریاست اداره بهزیستی شهرستان دیواندره،جمعی از سالمندان و اعضای هیئت مدیره بنیاد فرزانگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان،  این مراسم  همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته سالمند با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان،جمعی از سالمندان و اعضای هیئت مدیره بنیاد فرزانگان به موجب تقدیر و گرامیداشت جایگاه والای سالمندان برگزار شد.

مهدوی ضمن خوش آمدگویی سالمندان و مدعوین، هفته سالمند را خدمت یکایک این عزیزان تبریک گفت و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را از در گاه باری تعالی برای همه این بزرگواران خواستار شد.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه سالمند در رشد و پیشرفت خانواده اظهار کرد؛ سالمندان کوله باری از تجربه،جوانان دیروز با تجربه گان امروزند، و چه نعمت بزرگیست حضور این عزیزان در کانون خانواده های امروزی و استفاده از تجارب آنان در پستی بلندی های زندگی.

در این مراسم زندی کارشناس تغذیه و سالمی فیزیوتراپ ،مواردی همچون نحوه تغذیه سالم سالمندان، مصرف مواد غذای مفید، شیوه صحیح نشستن، ایستادن، راه رفتن ،و رفتار های فیزیکی روز مره در دوران سالمندی را برای این عزیزان تشریح کردند

کد خبر 44190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد