مدیشهر | توزیع بسته معیشتی در بستر حمایتی

توزیع بسته معیشتی از اربعین حسینی تا هفته ملی سالمندان در میان مددجویان تحت حمایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  ، ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان  مهدیشهر از  توزیع تعداد ۹۵  بسته معیشتی از اربعین حسینی تا هفته ملی سالمندان در میان مددجویان تحت پوشش خبر داد.

 ربابه گلوردیان گفت در شهرستان مهدیشهر حدود  یک هزار و ۶۷۰  نفر  مددجوی تحت پوشش در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی وجود دارد که همواره در تلاش هستیم با الویت بندی  شرایط این عزیزان،  بسترهای حمایتی را  فراهم آوریم و لازم به ذکر است که   ۵۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۷ میلیون ریال شامل برنج، شکر، روغن، چای، رب گوجه فرنگی، حبوبات، قند و...  در میان مددجویان در  هفته دفاع مقدس و هفته ملی سالمندان توزیع شد.  

 

گلوردیان افزود: ۴۵ بسته معیشتی هرکدام به ارزش دو میلیون و پانصد هزار ریال  نیز در اربعین حسینی به مددجویان تحویل داده شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد : علاوه بر کارشناس حوزه مشارکتهای مردمی،  موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان  همراه همیشگی ما در جهت رفع نیازهای این عزیزان هستند که تعاملات و همدلی ها  افزایش همدلی و همکاری در میان افراد جامعه، کاهش آسیبهای اجتماعی و کاهش بسیاری از چالشهای توانخواهان می گردد.

ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در پایان ضمن ابراز خرسندی از تساعی و همراهی خیرین در ارتقاء کیفیت و کمیت کمک ها و مساعدتها به جامعه هدف بهزیستی از همکاری بی دریغ موسسه خیریه زنده یاد امیر سامان گلستانی هم تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 44182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد