معارفه و تکریم نمایندگان جدید و قدیم دارایی خراسان رضوی در بهزیستی استان برگزار شد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، کار در امور مالی و ذی‌حسابی بهزیستی را سخت و پیچیده توصیف کرد.

مسعود فیروزی صبح امروز در جلسه معارفه ذی‌حساب جدید بهزیستی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: ذی‌حسابی بهزیستی باید مانند سایر ارکان این نهاد، با جامعه‌ی هدف بهزیستی مهربان باشد و نیازها و پیچیدگی‌های خدمت به آنها را با دقت مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد: کارشناسان، مدیران و کارکنان بخش مالی بهزیستی، با نگاه مهربانانه با جامعه‌ی هدف، توانسته‌اند خدمت خود را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود ذی‌حساب بهزیستی نیز همین نگاه را نسبت به گروه‌های مختلف عضو خانواده بزرگ بهزیستی داشته باشد.

وی با قدردانی از ذی‌حساب پیشین بهزیستی گفت: آقای عباسعلی پور علاوه بر اینکه خودشان عضو خانواده‌ی بهزیستی هستند به عنوان مشاور مالی سازمان، همراهی خوبی با مدیران داشتند ضمن اینکه مقدمات قانونی را چنان رعایت کردند و همه‌ی امور مالی به اندازه‌ای منظم انجام شده بود که در بازرسی و بازبینی اسناد توسط سازمان‌های نظارتی، مشکلی ایجاد نمی‌شد.

وی تأکید کرد: بدین ترتیب، با همکاری و همراهی ایشان که خودشان عضو جامعه‌ی هدف می‌باشند، کارهای برنامه‌ای و بودجه‌ای با بهترین شکل مسیر می‌گردید و خدمت به مددجویان به شکل مطلوب انجام می‌شد.

تغییر نگاه مدیران اجرایی کشور به جامعه هدف بهزیستی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم از ذی‌حساب پیشین این نهاد تشکر کرد و گفت: آقای عباسعلی‌پور، یازده سال در سمت معاون و ذی‌حساب، امور مالی و تطبیق با قوانین را به خوبی مدیریت کردند.

محسن توحیدی مقدم افزود: حتی در جلسات کشوری که ما حضور ایشان را داشتیم، نگاه کلی مدیران بهزیستی کشور و سایر مدیران اجرایی به جامعه هدف بهزیستی تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه کار بهزیستی با سایر دستگاه‌ها متفاوت است گفت: ما به تمام دوران زندگی جامعه‌ی هدف از پیش از تولد تا پس از درگذشت، خدمات می‌دهیم بنا بر این نگاه ذی‌حساب بهزیستی نیز باید متفاوت از سایر دستگاه‌ها باشد.

معارفه و تکریم نمایندگان جدید و قدیم دارایی خراسان رضوی در بهزیستی استان برگزار شد

خدمت در بهزیستی، با محاسبات مادی، نسبتی ندارد

مدیر کل دارایی خراسان رضوی نیز در این جلسه کار نمایندگی بخش مالی و بودجه‌ای دولت در بهزیستی را خاص توصیف کرد و گفت: به جهت اینکه عمده‌ی فعالیت بهزیستی، اجتماعی است، کار مالی و ذی‌حسابی این سازمان نیز با پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاص خود همراه است.

حسین امیر رحیمی افزود: در سازمان‌هایی که فعالیت‌ اجتماعی دارند علاوه بر سختی حساب و کتاب، بحث فطرت و انسانیت نیز مطرح است و اگر بخواهد خدمات درست به جامعه‌ی هدف این سازمان‌ها انجام گیرد باید با ظرافت و دقت، موضوعات را بررسی و با قوانین تطبیق داد که خوشبختانه آقای عباسعلی‌پور بخوبی از عهده این کار برآمده‌اند.

وی همچنین محدودیت منابع را یکی دیگر از مشکلات بهزیستی عنوان کرد و گفت: با توجه به وسعت نیازها و محدودیت‌ منابع، کار امور مالی و ذی‌حسابی دشوارتر از سایر دستگاه‌ها می‌باشد و ما به عنوان مسؤولین دارایی خراسان رضوی به مدیران مالی و ذی‌حسابان این سازمان، خداقوت و خسته‌نباشید می‌گوییم.

وی با اشاره به دریافتی‌ها و امتیازات کارکنان دولت در سایر بخش‌ها گفت: نگاه کارکنان و مدیران بهزیستی، نگاه مالی نیست و آنها توفیق خدمت در این نهاد مردمی و اجتماعی را غنیمت و یک افتخار می‌دانند که با محاسبات مادی، نسبتی ندارد.

وی با بیان اینکه آقای عباسعلی‌پور در میان حدود ۱۵۰ ذی‌حساب استان، جزو ۵ نفر ذی‌حساب برگزیده می‌باشد گفت: اینکه در این مدت طولانی توانسته‌اند امور مالی این سازمان پرمشغله و پرچالش را مدیریت کنند کار بسیار ارزنده‌ای است.

معارفه و تکریم نمایندگان جدید و قدیم دارایی خراسان رضوی در بهزیستی استان برگزار شد

فداکاری، گذشت و صبر را از کارکنان بهزیستی یاد گرفتم

ذی‌حساب پیشین بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم خود را مددجوی بهزیستی دانست و گفت: من در ۲۵ سال گذشته، همواره مددجوی بهزیستی بوده و به عنوان یکی از مدیران جامعه‌ی معلولین خراسان رضوی همواره منتقد و مشاور بهزیستی بوده‌ام.

محمدتقی عباسعلی پور افزود: در طول سال‌های فعالیت در این سازمان، از کارکنان و مددجویانش، فداکاری، گذشت و صبر را آموخته‌ام و هر موفقیتی داشته‌ام آن را مدیون مدیران مالی بهزیستی هستم.

وی با ابراز تأسف از پایان خدمتش در بهزیستی گفت: اگر چه هنگام رفتن از بهزیستی فرا رسیده اما دوستی‌های من با کارکنان بهزیستی همچنان پایدار است و به عنوان مددجو در جامعه‌ی معلولین استان نیز با بهزیستی ارتباط خواهم داشت.

خوشحالم که توفیق خدمت در بهزیستی را یافته‌ام

ذی‌حساب جدید بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم، تغییر ذی‌حسابی این سازمان را به عباسعلی‌پور تبریک گفت.

سید محسن ابراهیمی افزود: تبریک به ایشان به این جهت است که همه آرزو داریم وقتی از یک مکان شغلی به جای دیگری می‌رویم همه از رفتن‌مان ناراحت باشند.

وی ادامه داد: با اینکه من در یک سال گذشته معاون ایشان بوده‌ام رفتن ایشان از بهزیستی برایم سخت است و مطمئنا برای شما که همکاران قدیمی ایشان هستید سخت‌تر خواهد بود.

وی انتصاب خود به ذی‌حسابی بهزیستی را یک توفیق دانست و گفت: خوشحالم که خداوند توفیق خدمت در این دستگاه را به من داد و امیدوارم که شایستگی خدمت در بهزیستی را داشته باشم.

معارفه و تکریم نمایندگان جدید و قدیم دارایی خراسان رضوی در بهزیستی استان برگزار شد

سوابق ذی‌حساب پیشین و فعلی بهزیستی استان

شایان ذکر است محمد تقی عباسعلی‌پور، ذی‌حساب پیشین بهزیستی خراسان رضوی، دارای معلولیت شدید جسمی حرکتی است و به دلیل نقایص ناشی از فلج کودکان، از ناحیه کمر به پایین دچار فلج بوده و همچنین در ناحیه قفسه‌ی سینه، بیرون زدگی شدید دارد.

وی در تمام طول زندگی‌اش روی ویلچر بوده و با وجود اینکه بیشتر سال‌های کودکی و جوانی‌اش را در مراکز بهزیستی سپری کرده، در تحصیلات به مراحل دانشگاهی رسیده و کارشناسی ارشد حسابداری را از دانشگاه سراسری اخذ کرده است.وی سال‌هاست که ازدواج کرده و اکنون دو فرزند بزرگ دارد که هر دو دانشجو هستند.

عباسعلی پور کارمند رسمی دارایی خراسان رضوی است و در یازده سال گذشته به عنوان معاون ذی‌حساب و ذی‌حساب مشغول فعالیت در بهزیستی بوده است.

وی همچنین نایب‌رئیس جامعه‌ی معلولین خراسان رضوی بوده و همواره از منافع و مطالبات معلولین در رسانه‌های مختلف و در مقالات و مصاحبه‌های گوناگون دفاع کرده است.

عباسعلی‌پور، هفته گذشته با ابلاغ مدیر کل دارایی خراسان رضوی، از ذی‌حسابی بهزیستی استان به ذی‌حسابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تغییر مسؤولیت داد.

همچنین سید محسن ابراهیمی، پیش از مسؤولیت در ذی‌حسابی بهزیستی، در معاونت هزینه و خزانه استانداری خراسان شمالی مشغول خدمت بوده و سپس مدیر کلی برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی را برعهده داشته است.

وی امروز رسما کار خود را به عنوان ذی‌حساب جدید بهزیستی خراسان رضوی آغاز کرد.

معارفه و تکریم نمایندگان جدید و قدیم دارایی خراسان رضوی در بهزیستی استان برگزار شد

کد خبر 44118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد