خواف | افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی بهزیستی در شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف و همزمان با هفته دفاع مقدس دو واحد مسکونی از پروژه های مشترک سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

این دو واحد مسکونی در شهر سده واقع در 40 کیلومتری شهرستان خواف قرار دارد که یکی از این منازل متعلق به مددجوی ناشنوای تحت پوشش بهزیستی می باشد.

رئیس بهزیستی شهرستان خواف در حاشیه این مراسم گفت: در کل استان 40 واحد مسکن با تفاهمنامه مشترک قرارگاه و بهزیستی در دست احداث می باشد که از این تعداد 11 واحد در شهرستان خواف واقع شده است.

سرهنگ پاسدار امین سمیعیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف نیز ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، اقدامات سازمان بهزیستی در این خصوص را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: این واحد ها از ابتدای سال 1399 شروع شده و سایر واحد ها در  مرحله سفت کاری قرار دارد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آنها باشیم.

لازم به ذکر است مبلغ 135 میلیون تومان برای هر پروزه مسکن توسط سازمان بهزیستی هزینه شده است که در این طرح مددجو سهم آورده ای ندارد.

طبق تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم الانبیا و بهزیستی، واحدهای مورد اشاره با 70 درصد سرمایه‌گذاری بهزیستی و 30 درصد کمک قرارگاه احداث می‌شود.

کد خبر 44076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد