افراد دارای معلولیت، قهرمانان میدان زندگی هستند

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: رویکرد شهردار مشهد با شعار «شهر مهربان»، آینده‌ی بسیار مثبتی در زمینه‌ی دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت را در این کلانشهر نوید می‌دهد.

مسعود فیروزی که در جمع اعضای هیأت رئیسه‌ی هیأت ورزشی ناشنوایان خراسان رضوی سخن می‌گفت افزود: خوشبختانه در دوره‌ی جدید شورا و شهرداری، شاهد رویکرد بسیار مثبتی در زمینه‌ی افراد دارای معلولیت هستیم و هر دو نهاد مصمم هستند که نیازهای افراد دارای معلولیت را مرتفع سازند.

این نشست با همکاری هیأت ناشنوایان و با حضور شهردار مشهد، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر کل ورزش‌های آستان قدس رضوی، اعضای هیأت ورزشی ناشنوایان خراسان رضوی، معاون توانبخشی بهزیستی استان و مدیر بهزیستی مشهد برگزار گردید.

فیروزی ضمن اعلام آمادگی بهزیستی در زمینه‌ی همکاری مشترک با شهرداری برای دسترس‌پذیری هر چه بیشتر امکانات زندگی اجتماعی برای افراد دارای معلولیت گفت: ناشنوایان نیز مانند سایر افراد دارای معلولیت، دارای خواسته‌ها و نیازهایی هستند که در شهر مهربان که شعار آقای شهردار می‌باشد برآورده خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهر مهربان، شهری است که برای همه‌ی شهروندان دسترس‌پذیر بوده و با همه‌ی گروه‌های جمعیتی، مهربان باشد.

افراد دارای معلولیت، قهرمانان میدان زندگی هستند

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ضمن تبریک و تهنیت مجدد مدال‌آوری‌های ناشنوایان استان در مسابقات پاراالمپیک توکیو گفت: همه‌ی افراد دارای معلولیت به خاطر شرایط سختی که در زندگی تحمل می‌کنند و تلاشی که برای موفقیت‌هایشان دارند قهرمان زندگی محسوب می‌شوند و قهرمانی در صحنه‌های رقابت ورزشی یا فرهنگی، درجه‌ی بالاتری از قهرمانی است.

وی گفت: در گفتگو با آقای شهردار و شورای شهر، نیازها و خواسته‌های افراد دارای معلولیت در گروه‌های مختلف از جمله معلولین شنوایی، بینایی، سالمندان، معلولین جسمی حرکتی و ذهنی مطرح شده و مقرر گردید که گروه‌های کارشناسی مشترک، بر فرایند دسترس‌پذیری شهری، نظارت کنند.

در این مراسم از اعضای هیأت رئیسه هیأت ورزشی ناشنوایان خراسان رضوی و از پیشکسوتان المپیکی ناشنوا تقدیر شد.

کد خبر 44065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد