دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت

صبح روز دهم مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس عباس امام پناهی مسئول پدافند غیرعامل و امور ایثارگران بهزیستی استان باتفاق صالح زاده رییس بنیاد شهید رشت ، محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت و زرجوانی رابط فرهنگی بهزیستی رشت با خانواده شهید دفاع مقدس "حسین عطری" ، شهید مدافع حرم "احمد مسیبی" و جانباز سرافراز "اسدالله لطیفی" دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدا، جانبازان و ایثارگران ایام دفاع مقدس بیان شد : عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم. مردم ما چه در دوران قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و چه هم اکنون سختی های زیادی کشیدند؛ چرا که هر گاه پرچم حق بلند می شود مخالفان برای به زمین زدن این پرچم قیام می کنند.

 خانواده‌های شهدا و جانبازان حق بزرگی برگردن مسئولان دارند آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند و همچنین حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده، و امروز وظیفه‌ی ماست که قدردان رشادت‌های شهدا وجانبازان و رزمندگان باشیم.

کد خبر 44064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد