مدیرکل بهزیستی کردستان: ۵۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار اختصاص یافت

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مرکز نگهداری معلولان بیجار اختصاص یافت.

قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در جریان بازدید جمعی از مسئولان استان از مرکز نگهداری معلولان شهرستان بیجار اظهار کرد: با مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ۵۰۰ میلیون تومان به حساب بهزیستی استان واریز شد تا در راستای فعالیت مرکز نگهداری از معلولان بیجار هزینه شود.

وی آمادگی بهزیستی را برای حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های هیات مدیره مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان ذهنی اعلام کرد.

 در این بازدید مقرر شد از طریق کارشناسان نظام مهندسی، ساختمان معلولان به لحاظ فنی بررسی و برای افزایش یک طبقه با سبکسازی سازه اقدامات لازم صورت گیرد و درصورت امکان فنی و مهندسی هزینه آن تامین اعتبار شود.

همچنین در این بازدید مصوب شد مجوز مرکز جدید نگهداری معلولان بالای ۱۵ سال توسط مراجع ذیربط صادر شود و اولویت اول در همین مرکز با افزایش طبقه و استفاده از طبقه همکف تجاری و اولویت دوم با تامین زمین توسط اوقاف و هزینه اجرا توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره بهزیستی انجام شود.

گفتنی است؛ این بازدید روز یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان و حاج آقا کاروند مدیرکل اوقاف و امورخیریه کردستان برگزار شد و در جلسه‌ای نیز در فرمانداری بیجار وضعیت مراکز معلولان بیجار  بررسی شد.

کد خبر 44051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد