پیام مدیر کل بهزیستی به مناسبت روز جهانی سالمند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به شعار هفته سالمند با عنوان بهره مندی همه سنین از فناوری دیجیتال این روز را فرصتی برای فرهنگ سازی برای احترام و تکریم سالمندان، ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آنان بر پایه سیاست‌های کلی خانواده برشمرد و افزود : فراگیری مهارت های جدید برای سالمندان و توجه به اصل «من می توانم ؛هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست»از سالمندان خواست با تغییرات جدید در بستر فناوری آشنا شده و زندگی خود را در جریان و روند تکنولوژی قرار دهند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن کامل پیام محمد محمدی به این شرح است:

روز جهانی سالمندان فرصت مغتنمی خواهد بود تا تمام ملل دنیا همزمان، با طراحی و تدوین تمهیدات و سیاست‌گذاری‌های اصولی موجبات تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جسمانی و روانی_اجتماعی سالمندان را فراهم سازند.
سالمندی دوره کمال، پرباری و بلندای زندگی هر انسانی است. جایی از زندگی که می‌توان انسانی را دید که امروز با تکیه بر خردمندی و تجارب گذشته به فردا می‌نگرد.

بهزیستی بنا بر وظایف ذاتی و قانونی خود تلاش می‌کند از طریق هم‌افزایی ظرفیت‌های بالقوه موجود و با همکاری سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه سالمندی، وضعیت رفاه سالمندان و درنهایت شاخص‌های زندگی این عزیزان را ارتقاء بخشد.درهفته  سالمندان، ضمن عرض تبریک این روز بزرگ از خداوند متعال دوام عمر و صحت و سلامت و عافیت را برای همه سالمندان و شهروندان عزیز مسألت دارم..

محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان
 

کد خبر 44045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد