اردکان | اهدای ۱۷۰ بسته  نوشت افزار به دانش آموزان زیر پوشش اداره بهزیستی اردکان

به همت یک صنعتگر خیر در شهرستان اردکان تعداد ۱۷۰ بسته نوشت‌افزار جهت توزیع بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان تهیه شد.

ایسنا/یزد :

دکتر «امیرولی عضدزاده» رئس بهزیستی اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا این بسته‌های نوشت افزار را شامل کوله‌پشتی، دفترچه یادداشت، دفتر، جامدادی،  مدادرنگی، مدادتراش و پاک کن، خودکار، مارکر و همچنین ۲۰ عدد تبلت ذکر کرد و افزود: ارزش مادی این بسته‌های نوشت ابزار معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که جهت توزیع بین دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش بهزیستی تهیه و به این اداره  تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: این اقلام که به مناسبت آغاز سال تحصیلی و باز گشایی مدارس تهیه شده، با توجه به مشکلات ناشی از کرونا و آموزش مجازی، حاوی تعداد ۲۰ عدد تبلت نیز است و با شعار «بهار مهر» در اختیار خانواده‌ها و دانش‌آموزان خانواده‌ی بزرگ بهزیستی شهرستان قرار خواهد گرفت.

عضدزاده گفت: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان زیر پوشش، به منظور ارایه خدمات مطلوب به آنها نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم و در این زمینه، افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند می‌توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی همچنین از توزیع بیش از ۱۱۵ جفت کفش به ارزش تقریبی ۱۷۵ میلیون ریال در بین دانش‌آموزان نیازمند و با کمک یکی از خیران شهرستان خبر داد.

این مسئول در پایان یادآور شد: بهزیستی اردکان بیش از  یک هزار و ۷۵۰ معلول و ۲۱۲ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود دارد و خدمات خود را از طریق ۱۴ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل، پنج موسسه فعال در حوزه پیشگیری و پنج موسسه خیریه همکار و سه مرکز مثبت زندگی ارائه می‌کند.

کد خبر 44031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد