۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

پیام مدیرکل بهزیستی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته سالمندان عزیز

اصالت هر خانواده در نگهداری شایسته از ریشه های تنومند خویش است. سالمندان را بیشتر دریابیم.
پیام مدیرکل بهزیستی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته سالمندان عزیز

به مناسبت هفته سالمند، دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس پیامی خطاب به خانواده ها، مراکز سالمندان و عموم مردم خوش قلب فارس منتشر کرد: متن پیام:

وقتی صحبت از سالمند می شود، پای اعتبار و اصالت و سال ها تجربه به میان می آید. سالمندان، دنیایی از برکت اند. آن‌ها گذشته ما را آبیاری کردند، لحظاتمان را جلا بخشیدند تا امروز بتوانیم زیر سایه سبزشان قد بکشیم.

ششم تا دوازدهم مهرماه با شعار بین‌المللی بهره‌مندی عادلانه همه‌ سنین از فناوری دیجیتال بهانه ایست برای  قدردانی از تمامی سالمندان عزیزی که آرامش و آسایش اجتماعی و خانوادگی حق مسلم شان است.
 خداوند را صد هزار مرتبه شاکریم که در خدمت این عزیزان هستیم و می توانیم از دریای مهرشان سرشار شویم. از تمامی کارشناسان فعال و ناظر بر این حوزه و کارکنانی که در مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان برای سلامت جسمی و روانی سالخوردگان گرامی ارزش و بها قائلند، تشکر می نمایم. امید که بتوان شرایطی را مهیا کرد تا این بزرگواران چه در خانه و چه در مراکز نگهداری از فضای امن حقیقی و دنیای گسترده مجازی به صورت دیجیتال استفاده های مفیدی را داشته باشند، چرا که این امر نوعی ورزش مغزی و تحرک روانی مثبتی را همراه با انگیزه مداوم برای آنها به همراه دارد.
 ایجاد محیطی عادلانه برای همه سنین مخصوصا برای یادگیری فناوری دیجیتال ، تماس تصویری ، رصد اخبار و آموزش های مختلف و بهره مندی های سالمندان می تواند از سوی مراکز و فرزندانشان، با صبر و حوصله نتایج چشمگیری را به بار آورد.
 خدمت به پدر و مادر توصیه ائمه اطهار علیهم السلام است و در کلام الله مجید نیز تاکیدات چشمگیری به آن شده است.
 اینجانب ضمن گرامیداشت هفته سالمند و تقدیم هزاران امید و لبخند به وجود نازنین تک تک سالمندان عزیز، از تمامی مردم شریف فارس و ایران عزیز خواهشمندم،رسیدگی و توجه به پدران و مادران و بزرگان دنیا دیده را به پاس تمامی زحماتشان در صدر جدول وظایف روزانه خویش مرقوم نموده تا انشالله از برکات این مسیر پر فیض الهی بهره مند و سیراب گردند ، که احترام به سالمندان، احترام به فردای خودمان است.
در پایان یادآور این مهم می شوم که امروز ما، نتیجه زحمات دیروز والدین ماست و آنچه اکنون با مهر ما کاشته شود فردای روزگار با مهربانی فرزندانمان به ثمر می نشیند.


دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد

کد خبر 43976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد