لحظه، لحظه خدمات به سالمندان عبادت است/مسئولین مراکز شبانه روزی و روزانه سالمندان تقدیر شدند

مراسم تجلیل از مسئولان مراکز نگهداری سالمندان و مسئول کانون ناشنوایان کرماشناه به مناسبت روز جهانی سالمند و ناشنوایان با حضور مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار شهرستان کرمانشاه و مدیربهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: نشست صمیمی به مناسبت روز سالمند «نهم مهر ماه» ظهر امروز، پنجشنبه هشتم مهر ماه با حضور مدیر کل بهزیستی استان، فرماندار شهرستان کرمانشاه، همکاران و مسئولین مراکز شبانه روزی و روزانه سالمندان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فضل الله رنجبر در این نشست ضمن خوشامد گویی به مدعوین با اشاره به احادیث اظهارداشت: امام رضا علیه السلام میفرماید، هر کس قلب،ا توسل بجوید، پاسخ می گیرد، این حدیث را از کودکی شنیده ایم و به آن یقین داریم.

فرماندار افزود: خیر دنیا و آخرت نصیب کسانی است که به محرومین، پا برهنه ها و مستضعفان خدمت کند.
رنجبر معتقد بود اقشاری که تحت حمایت بهزیستی هستند مشکلات فکری و فقر اقتصادی دارند، و شما عزیزان که به آنها خدمت می کنید از لحظه ای که نیت بیرون آمدن از منزل دارید تا زمانی که به منزل برمیگردید، این احساس در وجودتان باشدکه نماز می خوانید و در ارتباط با خداوند هستید.

فرماندار در ادامه گفت؛ لحظه لحظه خدمت به سالمندان قطعا برایتان ثبت می شود، مانند نماز خواندن است و خیر دنیا و آخرت را برای شما دارد.
رنجبر کسانی را که در مراکز بهزیستی و کمیته امداد خدمت میکنند را آبرومندان آخرت خطاب کرد و افزود: سالمندان روحیه ظریفی دارند زود می شکنند، نحوه خدمت شما به این عزیزان بسیار اثر گذار است، و خدمت به سالمندان یک کار تخصصی است و کار هر کسی نیست، من امیدوارم خداوند به شما سلامتی و طول عمر بدهد.

لازم به ذکر است؛ فرماندار از 9 نفر از مسئولین مراکز شبانه روزی وروزانه سالمندان حاضر در جلسه تقدیر کرد.

کد خبر 43948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد