برگزاری نشست شورای سالمندان استان هرمزگان

نشست شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیران عضو شورا در محل استانداری تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست ، دکتر رئوفی معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن برشمردن جایگاه ارزشمند سالمندان در خانواده و جامعه بر پیگیری و اقدام وظایف محوله در سند سالمندان به ارگان ها و ادارات مربوطه تاکید نمود.

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان و رئیس دبیرخانه  شورای سالمندان نیزضمن تشریح خدمات این سازمان در خصوص سالمندان ، تکریم و حفظ عزت و احترام سالمندان را یکی از مهمترین اهداف سند ملی سالمندان عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر گسترش خدمات مجازی به سالمندان ، عناوین و برنامه های هفته سالمندان را تشریح نمود.

در ادامه برنامه های راهبردی سند ملی سالمندان توسط کارشناس دبیرخانه شورا ارائه و از سوی حاضرین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارائه توضیحاتی در خصوص سالمندان پر خطر و نیازهای خاص این گروه از سوی دکتر مومن آبادی مسئول دفتر سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر بخش های این نشست بود .

در پایان مقرر گردید با هدف پیگیری اهداف سند ملی ، کمیته های تخصصی تشکیل و گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه شورای سالمندان ارائه نمایند.

کد خبر 43946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد