نجف آباد| کاهش عادت های مفید؛ عامل اصلی بروز مشکلات در جامعه است

معاون پیشگیری بهزیستی اصفهان با حضور در کمیته پیشگیری شهرستان، با اشاره به  آموزش فراگیر پیشگیری از اعتیاد در جامعه ، گفت: کاهش عادت های مفید؛ عامل اصلی بروز مشکلات در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی، کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد شهرستان با حضور معاون پیشگیری بهزیستی اصفهان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، کارشناس مسئول و کارشناس حوزه پیشگیری و اعضای این کمیته؛ متشکل از نمایندگان اداره تبلیغات اسلامی، آموزش پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، کمیته امداد و فنی حرفه‌ای با محوریت پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط حوزه پیشگیری شهرستان نجف‌آباد، گفت: بیش از هر چیز کلید حل مشکلات و آسیب‌ها در آینده، ارائه آموزش‌های موثر در مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و خانواده‌ها است که در این راستا هماهنگی و همکاری تمام ارگان‌ها را می‌طلبد.

دکتر علی‌اکبر ابراهیمی، با اشاره به آمار و ارقام طلاق در استان در مقایسه با سال گذشته پرداخت و علت را عدم آگاهی زوجین در مهارت آموزی و ارتباط موثر با یکدیگر دانست.

ابراهیمی، افزایش آموزش‌ مهارت‌های زندگی بین نوجوانان، زوجین و خانواده‌ها را ضروری دانست و علت اصلی بروز مشکلات در جامعه را کاهش عادت‌های مفید و جایگزین شدن عادت‌های مخرب و مضر اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی نجف‌آباد نیز در ادامه واکسن تمام بیماری‌های اجتماعی را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست به نوجوانان و خانوداه‌ها دانست و یادآور شد: با ایجاد آگاهی بین خانوداه‌ها می‌توان از بروز مشکلات در آینده جامعه کاست.

علیرضا قناعت کار در پایان از دستگاه‌های عضو کمیته خواست تا با همکاری بیشتر گامی در راستای افزایش آگاهی جامعه برداشته و در خصوص آگاهی بخشی و آموزش به جامعه دراین امر مهم شرکت داشته باشند.

نجف آباد| کاهش عادت های مفید؛ عامل اصلی بروز مشکلات در جامعه است


 

کد خبر 43910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد