شهرری| بهزیستی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد

بهزیستی شهرری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در سازمان بهزیستی شهرری برگزار شد، از یادگاران آن دوران و جانبازانی که برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به نبرد با دشمن بعثی رفتند، تجلیل کرد.
در این مراسم محمد رضایی اصل رئیس سازمان بهزیستی شهرستان ری، عبدالله تیموری مسئول امور ایثارگران بهزیستی شهرستان ری و چند تَن از دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
رضایی اصل: جانبازان الگوی جامعه هستند
محمد رضایی اصل در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس، دفاعی است که موجب بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد. در طول هشت سال دفاع مقدس و با توجه به زوایای مختلف جبهه و جنگ، ابعاد مختلفی از آن هنوز باقی مانده است.
وی گفت: جانبازان عزیز کشورمان در این هشت سال سختی های بسیاری را تحمل کرده اند. در دفاع مقدس ما به جد به جنگ با دنیای استکبار رفته بودیم.
مدیر بهزیستی شهرستان ری خاطرنشان کرد: از یکی از دوستان خواهش کردم که برای ما در جمعی خاطره ای را تعریف کند اما او مدام گریه می کرد و می گفت تو نمی دانی چه بر ما گذشت.
رضایی اصل با بیان اینکه بسیاری از عشایر در مناطق مرزی با اسلحه های شخصی خود به جنگ با دشمن بعثی رفته بودند، افزود: جنگ تحمیلی را کسانی مدیریت کردند که متعلق به طبقه متوسط و پایین جامعه بودند.

وی به ضرورت ثبت خاطرات جانبازان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: من معتقدم باید برای هر منطقه عملیاتی باید کتاب نوشته شود؛ زیرا ما برای این جنگ در هر منطقه جان هایی را تقدیم کشور کرده ایم.
به گفته رضایی اصل جانبازان پرچم دار افرادی هستند که الگوی جامعه محسوب می شوند.
مدیر بهزیستی شهرستان ری با اشاره به شکست های دشمن در برابر ایران بیان داشت: باید یادمان باشد که غرب برای هیچ کشور ضعیفی دموکراسی به ارمغان نیاورده است که با پی بردن به شرایط فعلی افغانستان می توان به واقعیت دموکراسی غرب پی برد.
وی ادامه داد: کشور ما به مرحله ای از پیشرفت و اقتدار دست یافته که گران ترین پهپاد آمریکایی را منهدم می کنیم و داعش را در ۳۵ کیلومتری مرزهای ایران متوقف می کنیم.
رئیس بهزیستی شهرستان ری به زیان بار بودن زندگی اشرافی گری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر مضرات زندگی اشرافی گری تأکید کرده اند. خدا از کسانی که جامعه را طبقه بندی کرده اند، نگذرد. این طبقه بندی به زندگی اشرافی گری دامن زده است و کسانی بودند که به خاطر این سبک زندگی از قطار انقلاب پیاده شده اند و به دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند.
تیموری: روح شهدا همیشه ناظر ما است
همچنین عبدالله تیموری در این مراسم با بیان اینکه شهیدان همچنان زنده و ناظر هستند، اظهار داشت: برابر آیات مقدس کتاب آسمانی قرآن مجید، شهیدان زنده اند و هرگز از میان نخواهند رفت.
وی گفت: امروز امنیت این کشور به خاطر ازخودگذشتگی شهیدان و جانبازانی است که خالصانه پا به عرصه میدان جهاد گذاشتند و کشور را از گزند دشمنان در امان نگاه داشتند.

مسئول امور ایثارگران بهزیستی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تصاویر شهیدان که در هر نقطه از این شهر نقش بسته‌اند، منقش به خاطره هایی است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند وانسان را تا روزهای تلخ و شیرین هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر می‌برد که چگونه رزمندگان جان بر کف برای دفاع از میهن و ناموس خویش تبدیل به عکس‌هایی شدند که بر دیوار جای گرفتند.
به گفته تیموری جانبازان و آزادگان تا به امروز بر سر پیمان خویش مانده‌اند و جان گذاشتند و پیمان نشکستند.

کد خبر 43901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد