بهره مندی عادلانه همه از فناوری دیجیتال

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پیام تبریک گرامیداشت روز و هفته تکریم و منزلت سالمندان بر بهره مندی عادلانه همه سنین به ویژه سالمندان از فناوری های دیجیتال تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در پیام سال ۱۴۰۰ خود گفته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گنجینه های آشکاری که امروز بدون هیچ چشمداشتی، تجربیات ارزشمند خود را که حاصل عمرهای بسیاری و هزینه های فراوان است در اختیار ما گذاره اند، قابل تکریم و ستایشی بی حد و نهایت است.

باید شرایطی را فراهم آوریم تا محیط زیست اطراف ما دوستدار سالمندان گردد و این سرمایه های اجتماعی و معنوی جامعه در قانون گذاری های کشور جایگاهی متناسب تر یابند.

لزوم مراقبت از سلامت جسمی و معنوی سالمندان و ضرورت حمایت های اجتماعی و رفاهی از این قشر مفخم در کنار توانمند نگاه داشتن آنان و ارائه آموزش های مختلف و بهنگام می تواند در مطالبه گری ها و آگاهی بخشی های جامعه خود را بروز و ظهور داده و واگویه ای از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

در چنین شرایطی همه مردم جامعه خواه کودک و جوان و خواه میانسال و سالمند باید از همه فناوری های نوین و دیجیتال بهره مند شوند و فرصت هایی برابر را برای همه سنین به مرحله ادراک و عمل برسانند.

دوره سالمندی که زمان خردمندانه زیستن و پرصلابت بودن است را غنیمت شمرده که تجربه های گرانسنگ افراد سالمند می تواند آئینه تمام نمای جامعه گردد و باید آن را سنگ بنای تحرکات عمیق اجتماعی قلمداد کرد.

اینجانب روز و هفته گرامیداشت تکریم و منزلت سالمندان را به افراد سالمند استان تهران، مددکاران و کارشناسان مرتبط با این عزیزان تبریک گفته و از خداوند قادر متعال، عافیت و سلامت همه شهروندان به ویژه سالمندان را خواهانم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 43889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد