شهرقدس| حضور رئیس بهزیستی شهرستان در ایستگاه آتش نشانی

رئیس بهزیستی شهرستان قدس به همراه مسئولین اداره به مناسبت ۷ مهر، روز آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی این شهرستان حضور یافت و از رئیس آتش نشانی و همکاران ایشان در خصوص همکاری با اداره بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی پروین یاری زاده با اهدا گل و تقدیر نامه از همیانی رئیس پایگاه آتش نشانی و ایمنی شهرستان و همچنین بابت ضدعفونی اداره در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا از ریاست پرسنل آتش نشانی  تقدیر و تشکر نمود.

یاری زاده در این خصوص اعلام داشت: این روز توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد و  این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور و هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی در ادامه افزود: با ایجاد زمینه های مناسب برای آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی می توان راهی مناسب برای کمتر آسیب دیدن در حوادث پیدا نمود.  
 
 این مسئول اذعان داشت: آتش‌نشانان با اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، کنترل و یا هدایت آتش‌های ناخواسته صورت میگیرد انجام می‌ دهند و با این عمل جان خود را به خطر انداخته تا مدافع مردم و شهروندان باشند و این عمل بسیار قابل تقدیر و ستایش می باشد.

کد خبر 43885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد