گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری بوشهر از طریق (خط 111 )جوابگوی مردم و مددجویان جامع هدف شد و از طریق این سیستم به بررسی و مشکلات این عزیزان پرداخت و دستورات مقتضی را ارائه دادند
شایان ذکر است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود و به نظر میرسد بهرهمندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد.
نظر شما