انتخابات کانون کشوری مراکز مثبت زندگی برگزار شد/اعضای اصلی و علی البدل هیـأت مدیره و بازرسین انتخاب شدند

انتخابات کانون کشوری مراکز مثبت زندگی با مصوبه شورای معاونین در سطح استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ بابک قانعی رییس دبیرخانه توسعه مؤسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:با توجه به اینکه در حدود ۲۵۰۰ مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور دایر شده اند و خدمات را به جامعه هدف ارائه می دهند؛ مقرر شد برای ارتباط ویژه این مراکز با سازمان بهزیستی و به منظور پیگیری مطالبات و امور جامعه هدف یک جایگاه حقوقی و قانونی در استان ها شکل بگیرد.

وی افزود:پیش از این کانون استانی برای ۳۱ استان بر اساس ضوابط تعیین شده(به این شکل که در استان هایی با کمتراز ۵۰ مرکز مثبت زندگی داشت  هیأت مدیره ۳ نفره، بین ۵۰ تا ۱۰۰ مرکز، هیأت مدیره ۵ نفره و بیش از ۱۰۰ مرکز هیأت مدیره ۷ نفره داشته باشد) تشکیل شده و اعضای آن ها انتخاب شده اند.

رییس دبیرخانه توسعه مؤسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور گفت:تمامی اعضای هیأت مدیره های استانی برای مجمع کشوری دعوت شده اند و انتخابات کشوری با حضور تمامی اعضای برگزیده استان ها که ۱۷۹نفربودند؛ برگزار شد. این انتخابات برای اولین بار به صورت الکترونیکی با سلامت و نظارت کامل برگزار شده است و ناظرین و برگزار کنندگان امکان رصد کامل انتخابات را داشته اند.

قانعی به برگزاری ۴ انتخابات همزمان اشاره کرد و گفت:انتخابات امروز شامل تأیید اساس نامه، انتخابات هیأت رییسه، انتخابات هیأت مدیره و انتخابات بازرسین  بود که اساس نامه با حداکثر آرا  تأیید شد و بازرسین هم انتخاب شدند.

وی افزود:مقرر شد فرایند ثبت این کانون از طریق دفتر توسعه مراکز غیردولتی بهزیستی و اداره کل ثبت شرکت ها پیگیری شود که وجاهت قانونی داشته باشد و ارتباطاتی هم که می توانند در پیگیری مطالبات و حل مشکلات جامعه هدف موثر باشند؛ با همفکری و تعامل با مدیران سازمان بهزیستی ایجاد و دنبال شود.

گفتنی است در این انتخابات از بین ۱۲۷رأی ثبت شده؛  محمد حسن استاد با ۴۴رأی، منیژه زواشکیانی با ۳۹رأی، رضا ابراهیمی نژاد با ۳۴رأی، عارف شیخ الاسلامی با ۳۳رأی، رضا فریدی با ۳۲رأی، خدیجه خالقی با ۳۰رأی، محمد باقری با ۲۹رأی، امیر نوروزی با ۲۸رأی، میثم قدسی با ۲۷رأی، المیرا شرفی با ۲۵رأی و محمد رضا اسمعیل نیا قرا با ۲۳رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و رضا اسماعیلی و مهدی غیاثی هر یک با ۲۲رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین محمد نخعی قاینی با ۳۸رأی، مینا مرادی با ۲۸رأی، بهاره شریفی نعمت آباد با ۲۲رأی به عنوان بازرسین و محمدتقی رجبعلیان و مهدیه اسکندری هریک با ۲۱رأی به عنوان بازرسین علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 43858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد