کارکنان بهزیستی ایثار گر هستند 

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان از کارمندان بهزیستی به عنوان ایثارگر یاد نمود و گفت : افرادی که به حل مشکلات مردم کمک می کنند و با صبوری در رفع نیاز دردمندان قدم برمی دارند ایثارگر هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  سردار کرمی در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان زنجان که در راستای عقد تفاهم نامه همکاری برگزار شده بود افزود :بهزیستی می تواند از ظرفیت سپاه و ۲۰ قشر بسیج و ده ها کانون و پایگاه مقاومت و بیش از یک هزار گروه چهادی و گروههای متخصص بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ نفر از افراد زبده بسیج دارای مدرک دکترا در زمینه ی مشاوره هستند، افزود: در بحث آموزش و مشاوره نیروهای بسیج می توانند خدمات مشاوره را در پایگاههای مقاومت انجام دهند.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به همکاری مشترک بین بهزیستی و سپاه افزود: بسیج جغرافیای گسترده خود را دارد و  در عمل به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آماده ارائه خدمات ارزنده به گروه های هدف است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی از ابتدای تأسیس تا امروز اقدامات بسیاری در راستای رفع محرومیت‌ها از مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی انجام داده است و این رویکرد را  بی مزد و منت  و برای رفاه مردم با جدیت دنبال می‌کند.

کرمی یاداورشد: بسیج یک ارگان انقلابی و مردمی است که از همان اوایل انقلاب هر کجا نیاز بوده وارد میدان جهاد و خدمت رسانی شده و در حال حاضر نیز اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است. بسیجیان از همان ابتدای شیوع این بیماری نقش بسزایی در رزمایش کمکهای مومنانه بر عهده داشتهاند و در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده های نیازمند کردند و گروه های جهادی بسیجی با حضور در بیمارستانها، کمکهای قابل توجهی به کادر درمان انجام دادند.

وی به چاپ کتاب شهید بقاء ثمین تاب اشاره کرد و گفت: شهید بزرگوار از کودکان تحت پوشش بهزیستی بوده و کسی را نداشته است و در وصیتنامه خود نیز آورده است که من مادری و خانواده‌ای ندارم و اندک سرمایه‌ام را هم به بهزیستی بدهید.

کرمی اظهار کرد: کربلای ۵ یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که رزمندگان زنجانی در آن عاشورایی جنگیدند.

کد خبر 43801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد