مراسم عزاداری اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی مازندران برگزار شد

مراسم عزاداری اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین ، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ، سرهنگ شعبانی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان در سالن اجتماعات شهید صبوری بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ سرهنگ شعبانی ، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه ای از ایثار ، رشادت ، عشق و شجاعت است ، گفت : شهدا در راه حفظ ارزش های اسلام ،  امنیت مردم و کشور جان خود را فدا کردند تا ما امروز در آرامش و آسایش باشیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم ، افزود : ما باید دربرابر خون شهدا احساس مسوولیت کنیم و باید راه آنان را با بردباری و صبر دربرابر مسائل و مشکلات و رفع مشکل ادامه دهیم و در جهت رفع موانع و مشکلات هموطنان گام های اساسی برداریم.

 رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان مازندران با تاکید بر تکریم ارباب رجوع  در ادارات ، تاکید کرد : ارائه خدمات در بهزیستی به عنوان یکی از سازمان های حمایت گر فقط حمایت های مالی نیست بلکه  توجه به سلامت روان مراجعه کنندگان بسیار مهم است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی ، مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران در این مراسم به تبیین ابعاد نهضت امام حسین (ع) و روشنگری‌های درس‌آموز حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) پرداخت و شهدا را درس آموخته مکتب شهدای کربلا و ائمه اطهار دانست.
در ادامه‌ این مراسم معنوی، سقا حمزه  ذاکر اهل بیت (ع) بر مصائب حضرت سیدالشهدا و کاروان اسرا مرثیه‌ سرایی و نوحه‌ خوانی کرد.

کد خبر 43694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد