برگزاری همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل بهزیستی گیلان

همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان دکتر کیانوش کوچکی نژاد ، معاونین ، مشاورین ، روسای دوایر ستادی ، روسای شهرستان ها، رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان وجمعی از پرسنل خدوم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن باغچه بان بهزیستی شهرستان رشت برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیر کل بهزیستی گیلان با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور خانواده های شهدا و جانبازان را مایه مباهات دانست و اظهار داشت: به قول امام خمینی (ره) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست با توجه به اینکه شهادت به معنای این است که یک فرد از تمام تعلقاتش می گذرد برای قرب الی الله .
وی افزود: شرایط حاکم در اوایل انقلاب انسجام، وحدت، یکدلی و یکرنگی و از خود گذشتن بودن برای منافع ملی و علیرغم اینکه یک فرد در تنگنا بود، اما هر چه داشت در طبق اخلاص می گذاشت.
مدیر کل بهزیستی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه اکنون هم در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و قبل از این هم در شرایط جنگ نرم بودیم که کم از شرایط جنگ و هشت سال دفاع مقدس نیست.
وی افزود: ما هر چه که داریم از کربلا و عاشورا است و باید در شرایط امروز فرهنگ مقاومت و ایثار را مرور کنیم و داشته هایمان را پررنگتر کنیم و باید شهادت گونه رفتار کنیم و فرهنگ شهادت، ایثار و پایمردی را به داخل مردم ببریم.
وی ادامه داد: تک تک ما مسئول هستیم و باید با انسجام و وحدت و همدلی تمامی رشته های دشمنان را پنبه کنیم.
مدیر کل بهزیستی گیلان در پایان گفت: باید فرهنگ شهادت را به دل جامعه ببریم و تمام خواب هایی که دشمنان ما برای نظام جمهوری اسلامی ایران کشیده اند را نقش برآب کنیم.
در این مراسم  امام پناهی برادر 3 شهید و مسئول امور ایثارگران بهزیستی گیلان از کتاب جرعه ای از عشق که مجموعه ای از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشد رونمایی نمود و درپایان از رزمندگان و ایثارگران بهزیستی استان با لوح سپاس تقدیر گردید.

کد خبر 43691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد