پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته ناشنوایان

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی
ناشنوایان خنده هایشان بی صداست. آهنگ کلامشان به افق ها می رسد .در گذر زمان غرق می شوند و در دنیای سکوت خویش عمق محبت را لمس می کنند. عشق به هستی در اعماق نگاهشان متبلور است. انگشتشان ، کلامشان است و عمق چشمانشان حکایت از اراده ی قوی آنان دارد که مصائب معلولیت را به چالش کشیده و با سکوت خود آهنگ کلام را به گیتی رسانده اند ، هر روز بر توانمندی خود افزوده تا به همگان ثابت شود که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه با زبان اشاره، پیام سکوت پرمعنای خویش را بیان می کنند .شما می شنوید، نه با حس شنواییتان، بلکه با تمام وجودتان.

هفته و روز جهانی ناشنوایان فرصت مغتنمی است تا توجه عموم مردم و مسولین نسبت به نیازهای ناشنوایان جلب شود و احقاق حقوق آنان، شناسایی و بهبود مشکلات و موانع در زندگی روزانه، فراهم آوردن شرایط تحصیل، اشتغال و زندگی برابر با سایر افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد. تحقق کامل این اهداف در راستای حمایت از حقوق معلولین با ایجاد همراهی و همدلی آحاد جامعه ، مراکز غیر دولتی و دستگاه ‏های اجرایی نسبت به قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت و حمایت نهادهای نظارتی جهت ارزیابی و نظارت صحیح بر حسن اجرای این قوانین خواهد بود.

اینجانب هفته و روز جهانی ناشنوایان را به تمامی ناشنوایان و کم شنوایان گرامی، خانواده محترم آنان و جامعه هدف بهزیستی ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی ، شاهد ارتباط موثر با افراد دارای معلولیت شنوایی، حضورفعال وموفقیت آنان درجامعه باشیم.
دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 43679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد