برگزاری آزمون ورودی اورژانس اجتماعی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از برگزاری آزمون ورود نیروهای جدید به اورژانس اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی خانکه که در حاشیه برگزاری آزمون ورودی مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان صحبت می کرد، تعداد متقاضیان شرکت کننده در این آزمون که در مرکز وحدت شهر تهران انجام شد را حدود یکصد و ۵۰ متقاضی اعلام کرد و اظهار داشت: این آزمون به منظور توسعه و افزایش مراکز اورژانس اجتماعی در سطح استان و تأمین نیروهای تخصصی آنها برگزار شد.

خانکه در ادامه خاطرنشان کرد: کلینیک مددکاری امین مجری این آزمون بود و حوزه معاونت اجتماعی و اورژانس اجتماعی به همراه حوزه های حراست و بازرسی بهزیستی استان تهران به عنوان ناظر بر روند اجرا نظارت داشتند.

وی ادامه داد: این آزمون در دو گروه مجزای روانشناسی و مددکاری در راستای جذب نیروهای تخصصی به انجام رسیده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اضافه کرد: فرآیند مصاحبه و گزینش بهترین افراد برای فعالیت در این مراکز طراحی شده تا شایسته ترین افراد ممکن در اورژانس اجتماعی به کار گرفته شده و فعالیت نمایند.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج نهایی این آزمون در نیمه مهرماه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

خانکه در پایان ضمن سخت توصیف کردن کار در نقطه نقطه اورژانس اجتماعی تصریح کرد: همه ارکان بهزیستی به سختی کار در این حوزه اشراف دارند و تمام اهتمام عملی خود را برای سهولت امور فعالین این حوزه تمام تخصصی و پیشانی بهزیستی استان به کار گرفته اند و بر شدت و ادامه این روند  خواهند افزود.

کد خبر 43634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد