در رسانه | گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است

تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان که از جان و مال خود در راه حفظ آرمان های خود و نظام اسلامی گذشتند، مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است.

به گزارش راستین آنلاین سید محمدصادق کشفی نژاد روز گذشته پنجشنبه ۱مهر در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان که از جان و مال خود در راه حفظ آرمان های خود و نظام اسلامی گذشتند، مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: آرامش و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است و یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری بر هشت سال بیداری و ولایت ‌پذیری رزمندگان است.
وی تاکید کرد: ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خونشان لاله ‌زار عطر ناب محمدی (ص) است همواره بر ما واجب می کند که همگی یاد و خاطره آنها را در ایام مختلف سال به ویژه هفته دفاع مقدس گرامی برداریم و برای تحقق و ادامه راه آنها بکوشیم.
خاطر نشان می شود، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی در گلزار شهدای شیراز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور نژاد مدیرکل، معاونان و جمعی از همکاران اداره کل بهزیستی فارس برگزار شد.
کد خبر 43625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد