آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضوردکتر علی بابایی کارنامی و منصور علی زارعی نمایندگان مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران، دکتر حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان ، علی رجبی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهید صبوری بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی  مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مدال آوران پارالمپیک ، گفت : 6 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی با همراهی یکی از مربیان مازندرانی توانستند در مسابقات پارالمپیک حضور پیدا کنند  که 5 نفر از این ورزشکاران مدال طلا و نقره را کسب کردند.

 وی با بیان اینکه شرکت در میادین بین المللی و پارالمپیک افتخار بزرگی است ،  افزود : 23 هزار نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در عرصه های ورزشی فعالیت می کنند که امیدواریم با کمک اداره کل ورزش و جوانان ، ورزش همگانی و حرفه ای را در سطح جامعه کم توان و ناتوان تعمیم دهیم تا در آینده شاهد افتخار آفرینی آنان در میادین کشوری و بین المللی باشیم.

 دکتر گوهردهی به اقدامات انجام شده در حوزه توانبخشی اشاره کرد و ادامه داد : در استان مازندران 61 هزار توانخواه تحت پوشش بهزیستی است که از این تعداد بالغ بر 38 هزار نفر از خدمات مستمر و ماهانه مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران به فعالیت 114 مرکز توانبخشی در استان مازندران اشاره کرد و گفت : بیش از 5 هزار نفر از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی خدمات مراقبتی ، توانبخشی و آموزشی را از این مراکز دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حق پرستاری خانواده محور به صورت متمرکز پرداخت می شود ، ادامه داد : در سال گذشته افراد دارای معلولیت 610 هزار تومان حق پرستاری دریافت می کردند که از تیرماه سال جاری به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود : در سال گذشته بالغ بر 96 میلیارد ریال به صورت متمرکز به عنوان حق مستمری جامعه هدف به حساب واریز شد که این مبلغ در سال جاری به 165 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد : ثبت اطلاعات حق پرستاری افراد پشت نوبت با باز شدن سامانه صورت گرفت و امیدواریم با طی مراحل قانونی در سازمان بهزیستی همه افراد در لیست واجد دریافت حق پرستاری قرار گیرند.

درپایان این مراسم از ورزشکاران و مربی شرکت کننده در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 43592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد