مشکلات استخدامی کارکنان اورژانس اجتماعی کرمان پیگیری شد

در رسانه های استان کرمان- ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: با پیگیری‌های مکرر و مداوم برای حل مشکلات استخدامی و مزایای شغلی کارکنان مراکز اورژانس اجتماعی به نتایج قابل قبولی رسیده‌ایم که امیدواریم در آینده بسیار نزدیک شاهد اتفاقات مطلوب در این زمینه باشیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، عباس صادق‌زاده در بازدید از مرکز اوژانس اجتماعی کرمان و در جمع پرسنل این مجموعه، کارکنان اورژانس اجتماعی را سربازان خط مقدم کنترل آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: آگاهی داشتن و اشراف کامل مجموعه بهزیستی به مشکلات اجتماعی یکی از دلایل محکم لزوم توجه دقیق‌تر و بیشتر ما به مسائل و مشکلات اجتماعی است و کمبودها و تنگناها همانگونه که تاکنون مانعی در ارائه خدمت صادقانه از سوی مجموعه بهزیستی به جامعه هدف نبوده است در آینده نیز همین روند باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و درگیری افراد جامعه با این بیماری گفت: تاثیر مشکلات و تنگناهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و این مسائل در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه در کنار شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا وضعیتی حاد و بسیار ویژه را به وجود آورده است.

به گفته صادق زاده همین مهم لزوم توجه ویژه به مساله ایجاد فضای امن برای پرسنل این گونه از مراکز را در دستور کار ویژه مسئولان کشوری و استانی بهزیستی قرار داده و پیگیری‌های بی وقفه برای واکسیناسیون پرسنل به سرعت بخشیدن به این موضوع توسط مراجع مربوطه منجر شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در ادامه به لزوم توجه کارشناسان ومددکاران مراکز اورژانس اجتماعی به رعایت دقیق و درست دستور العمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه نیز تاکید کرد.

کد خبر 43571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد