انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی جیرفت و خیریه توشه ماندگار هلیل

در رسانه های استان کرمان- راه آرمان کرمان- در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد؛ تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع پیشگیری وکاهش آسیب اجتماعی اعتیاد با حضور محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت و احسان هوشمند مدیر عامل خیریه توشه ماندگار هلیل منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی جیرفت و خیریه توشه ماندگار هلیل
به گزارش "راه آرمان" در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد؛ تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع پیشگیری وکاهش آسیب اجتماعی اعتیاد با حضور محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت و احسان هوشمند مدیر عامل خیریه توشه ماندگار هلیل منعقد شد.
 در آئین انعقاد این تفاهم نامه که در محل اداره بهزیستی جیرفت برگزار شد، محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی وموثر خیریه توشه ماندگار هلیل در حمایت از جامعه هدف بهزیستی در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با این خیریه گفت: از آنجائیکه مواد مخدر آسیبی است که همه کشور را مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد و بسیاری از آسیب های اجتماعی ازجمله طلاق، جرائم خشن، سرقت ها و... ریشه در معضل مواد مخدر دارد برای حل معضل آن باید از ظرفیت های موجود و در دسترس بهره برد تا با یاری یکدیگر، این معضل کنترل و ساماندهی شود.  
رضانژاد با این توضیح، که یکی از شاخصه های مهم مراکز خیریه این است که در بسیاری از حوزه های اجتماعی فعال هستند ومی توانند بخش زیادی از آسیب های اجتماعی را کنترل و کاهش دهند با اشاره به مفاد تفاهم نامه مذکور که به منظور پیشگیری وکنترل آسیب اجتماعی اعتیاد تنظیم شده است، افزود : فراهم شدن بستر های توسعه وارتقاء برنامه های آموزشی، پرداخت هزینه های درمانی وآموزشی، اجرای طرح های اجتماع محور درمناطق آسیب خیز از مفاد مهم این تفاهم نامه هستند
وی افزود : امیدوارم به یاری خدا و همت کارشناسان در این حوزه شاهد تحولات خوبی در کنترل وکاهش این معضل خانمان برانداز باشیم.
شایان ذکر است این تفاهم نامه به مدت یکسال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین و اثر بخشی اقدامات انجام شده،  این همکاری قابل ادامه خواهد بود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی جیرفت و خیریه توشه ماندگار هلیل

کد خبر 43564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد