پاکدشت| واکسیناسیون کارکنان بهزیستی علیه کرونا آغاز شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به اهمیت خدمات رسانی بهزیستی به جامعه هدف، واکسیناسیون کارکنان این مجموعه علیه بیماری کرونا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود برزگر گفت: واکسیناسیون کرونا کارکنان مراکز و پرسنل بخش‌های اداری، مرکز تأمین و توسعه، مراکز مشاوره و نیز مراکز غیردولتی خدمات تخصصی به دلیل تماس مستقیم با مددجویان و حضور در منازل این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از۲۵۰ نفر در اداره و مراکز خدماتی بهزیستی گفت: در مرحله نخست واکسیناسیون مراکز خدماتی بهزیستی برای ۱۱۰ نفر برنانه ریزی شده و پیش از این نیز تعدادی از پرسنل این مراکز برحسب شرایط سنی و یا داشتن بیماری‌های زمینه‌ای و دلایل دیگر، در نوبت‌دهی مراکز بهداشت و درمان واکسینه شده‌اند.

وی در خصوص وضعیت بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی گفت با نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از بروز بیماری کرونا در مراکز تا حد امکان جلوگیری شده و از ابتدای بروز کرونا تا کنون، نسبت به جمعیت ساکن در مراکز، موارد ابتلا و فوت ناشی از بیماری از میانگین کشوری پایین‌تر بوده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۴۰ نفر معلول در ۳ مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

۵۴ مرکز اقامتی، نگهداری معلولین، شبه خانواده، مرکز مثبت زندگی، مشاوره و مرکز روزنه توانبخشی در پاکدشت به مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند.

در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در قالب ۶ هزار خانواده از خدمات حمایتی بهزیستی پاکدشت برخوردارند.

کد خبر 43542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد