رباط کریم| سرکشی روسای بهزیستی و شورای اسلامی  شهر از وضعیت ۴ قلوها

روسای بهزیستی و شورای اسلامی شهر رباط کریم به دیدار خانواده ۴ قلوهای شترخواری رفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بهادر مهکی به همراه مریم تقوی فرد از منزل خانواده ۴قلوهای شترخواری بازدید کردند، خانواده از اهالی روستای شترخوار  و مادر۳۲ساله در دومین زایمان خود، ۴ قلو به دنیا آورد، این فرزندان چهارقلو دختر هستند و سرپرست خانواده یک کارگر ساده است که نیاز شدید به کمک جهت تامین هزینه های نگهداری آنها را دارد.  

رئیس بهزیستی رباط کریم در حاشیه این دیدار با اشاره به ارسال هدایای دفتر مقام معظم رهبری برای چهار قلوهای شترخواری افزود: دریافت کمک‌های مادی و معنوی دفتر مقام معظم رهبری برای این خانواده در ماه گذشته و پس از ارسال گزارش تسهیل‌گر اداره بهزیستی به دفتر مقام معظم رهبری، شش عدد سکه تمام بهار آزادی به همراه یک جلد قرآن کریم و یک عدد چادر نماز از سوی آن دفتر به این خانواده تحویل شد.

مهکی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی علاوه بر ارسال کمک‌های معیشی به منظور حمایت‌های مالی و دریافت مستمری ماهیانه برای این خانواده محترم تشکیل پرونده داد تا روند حمایت‌های مادی و معنوی سرعت یابد.

وی در ادامه با اشاره به وعده های شورای اسلامی رباط کریم در خصوص مساعدت به این خانواده افزود: تامین مسکن متناسب با جمعیت خانواده از مهمترین اولویت هایی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.  

گفتنی است؛ پیش از این نیز تولد چهار دختر به اسامی «دلوین»، «ویانا»، «دینا» و «مائده» در رباط کریم خبر ساز شده بود.

کد خبر 43537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد