اسلامشهر| بررسی مشکلات بهزیستی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر

 نشست بررسی مشکلات به منظور بررسی مشکلات  مددجویان و جامعه هدف بهزیستی با حضور نایب رئیس و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر  تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر ضمن خوش آمدگویی و تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر به بررسی  مشکلات و چالش های پیش روی اداره بهزیستی و جامعه هدف به طور مفصل پرداخت و تقاضای رفع مشکلات شد.

 اهم درخواست هایی که در این نشست از شورای اسلامی  شهر مطالبه شد را می توان به راه اندازی مرکز جامع توانبخشی و مجتمع ورزشی  مختص معلولین و جانبازان، ساخت  خانه مهر ویژه ملاقات با فرزندان طلاق در محوطه اداره بهزیستی، اختصاص تعدادی نیروی خدمات به اداره بهزیستی به دلیل کمبود نیروی خدمات، مناسب سازی معابر، پل های هوایی ادارات و بازارچه ها، ایستگاه های اتوبوس و... به منظور تردد سهل و آسان سالمندان و معلولین گرانقدر، اختصاص چند خودرو ون مناسب سازی شده به منظور انتقال و جابجایی معلولین عزیز که جعفریان این موارد را اعلام کرد.

درپایان‌ اعضای شورای اسلامی اسلامشهر اذعان داشتند: پیگیری های لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود  را انجام خواهند داد و تعامل و همکاری شایسته ای را با اداره بهزیستی اسلامشهر به نمایش خواهند گذارد.

کد خبر 43532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد