ساوجبلاغ | بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ به همت خیرین نیک اندیش به پیشواز ماه مهر رفت

ماه مهر، ماه خوشه چینی ستاره ها، ماه همکلاسی های دیروز و هم نیمکتی های امروز، از راه رسید. مهر با خود شور می آورد و قاصدکها خبر بازگشایی مدارس می دهند، درختان آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی بر سر کودکانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف کشیده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه کنند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، روز چهارشنبه مورخ ۳۱ شهریورماه در یک اقدام خدا پسندانه تعداد ۷۶۰ عدد کوله پشتی به همراه شامل دفتر، خودکار، مداد-  ۲۵۰عدد کاپشن- ۲۵۰ عدد کلاه و ۲۵۰ جفت کفش به ارزش سیصد میلیون تومان طی مراسمی در محل دفتر رئیس بهزیستی ساوجبلاغ با حضور مددجویان بهمراه فرزندانشان تحویل ایشان گردید.

فرهاد پادری ثانی رئیس اداره شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر و تشکر از معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز، خانم کاظمی وحوزه مشارکت شهرستان وهمچنین خیرین عزیز ساوجبلاغی اعلام نمود که این شهرستان در سال گذشته در طرح پویش پازل همدلی که جهت جمع آوری کمک خیرین در تأمین لوازم تحریر دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت بود رتبه اول استانی را کسب کرد.

کد خبر 43522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد