پاکدشت| دیدار رئیس بهزیستی با همکاران موسسه رعد الغدیر 

رییس بهزیستی شهرستان پاکدشت در دیدار با همکاران موسسه رعد الغدیر از مساعی مدیریت و پرسنل این موسسه نسبت به جامعه هدف این شهرستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر گفت: بهزیستی شهرستان حداکثر تلاش و توان خود را برای حمایت از توسعه کارآفرینی و اشتغال توان یابان موسسه نیکوکاری رعد الغدیر با حمایت از پرداخت سهم بیمه کارفرما بکار خواهد بست.

برزگر افزود: موسسه نیکوکاری رعد الغدیر بعنوان موسسه ای مردم نهاد و دارای مجوز کار خود را در راستای ارائه خدمات توانبخشی حرفه ای به توانخواهان و جامعه هدف در این شهرستان به نحو احسن انجام می دهد و از کمکهای مالی و آموزشی به جامعه هدف که شامل  این شهرستان تشکر نمود.

وی با اشاره به کمکهای مالی این موسسه از اول سال بوسیله سبد کالا ۹۰ بسته، گوشت قربانی ۹۰ بسته، کارت هدیه ۲۰۰ عدد ، کفش ۵۰ جفت ، بن نان ۳۰ نفر ، معرفی به پزشک عمومی ۳۰ نفر، کاردرمانی حدود ۵۰۰ نفر ، مشاوره ۱۴۴ نفر ، اهداء یخچال ۴ عدد، تبلت ۵ عدد، ویلچر ۳ عدد، غذای گرم ۱۰۰۰ پرس ، حقوق و بیمه کارکنان ، معرفی بیمارستان ۲ نفر به ارزش تقریبی دو میلیارد و هشتصد و یازده میلیون ریال  به جامعه هدف بهزیستی بوده است.

کد خبر 43518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد