ملارد| ارائه خدمات توسط مراکز مثبت زندگی در شهرستان

با راه اندازی مراکز مثبت زندگی از اسفند ماه سال ۹۹ تاکنون بسیاری از فعالیتهای و ارائه خدمات به مددجویان توسط این مراکز نیز صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان مطلب بالا و ضمن تقدیر از تلاشهای این مراکز گفت: از اسفند ماه سال ۹۹ هشت مرکز مثبت زندگی با واگذاری بیش از ۳۵۰۰ پرونده در نقاط مختلف شهرستان ملارد آغاز بکار نموده اند.  

داود خادم در ادامه افزود: این مراکز از زمان شروع بکار تاکنون در کنار امور مربوط به پرونده های مددجویان که در سامانه مثبت زندگی انجام و پیگیری میشود اقدامات بسیار ارزنده ای را نیز انجام داده اند.  

خادم ضمن اعلام واگذاری تعدادی از طرح های حوزه پیشگیری به این مراکز گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از طرح های حوزه پیشگیری نیز مانند طرح اجتماع محور، مانا، آمبلیوپی و ... نیز با توجه به تخصص و روحیه افراد شاغل در این مراکز واگذار گردیده که پس از طی دوره مربوطه عملکردشان از سوی کارشناسان ستاد مثبت ارزیابی شده است.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر اهمیت حمایت مددجویان تحت پوشش با توجه به نزدیک شدن فصل مدارس و نیاز مبرم این افراد به تهیه لوازم التحریر و ... گفت: در شرایط موجود نیز مراکز مثبت علاوه بر سهیم شدن در توزیع ملزومات تحصیلی دانش آموزان، اقدام به تهیه بسته های معیشتی، کمک هزینه های نقدی ویژه آغاز مدارس، توزیع لوازم بهداشتی و... و. نموده اند که این کمک با هماهنگی این مراکز و خیرین فعال صورت گرفته است.

کد خبر 43498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد