شمیرانات| نشست جلسه هم اندیشی با موسسات انتفاعی وغیر انتفاعی

 نشست جلسه هم اندیشی با موسسات انتفاعی وغیر انتفاعی در سالن شهید فیاض بخش اداره بهزیستی شمیرانات برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شمیرانات در این جلسه به توانمند سازی مددجویان و توانخواهان به خصوص توانمند سازی  در زمینه اشتغال  آنان تأکید کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی ضمن تشکر و قدر دانی از حضور خیرین ومسئولین مراکز انتفاعی و غیر انتفاعی،  از خدمات صادقانه ۳۰ ساله مهناز تدین معاون سابق مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی تشکر نموده و هم چنین آرزوی موفقیت برای لیدا علوی نیروی جوان و کارآمد که جایگزین وی شده  کرد.

مدیر بهزیستی شمیرانات از  خیرین و موسسات خواست در شرایط کنونی به خصوص آموخته هایی که کرونا در این مدت نزدیک دو سال به ما داشت که نگاهمان نسبت به کار خیر عوض شود و این نگاه جدید توانمند سازی مددجویان و توانخواهان به خصوص در مبحث اشتغال است و افزود: هدف تشکیل سازمان بهزیستی و دیگر سازمان های حمایتی نیز توانمند سازی است ولی گاها آنقدر درگیر بروکراسی اداری   می شویم که از هدف دور شده و متاسفانه ضعیف عمل می کنیم.
 
عمادی ادامه داد: با توجه به اهداف سازمان مبنی بر واگذاری فعالیت های اجرای به مراکز و بخش خصوصی، بهزیستی در بخش نظارتی و حاکمیتی فعال است و خودم به عنوان نماینده بهزیستی از خیرین و موسسات انتفاعی وغیر انتفاعی به عنوان بازوهای اجرایی در بهزیستی در خواست دارم که در بحث بازتوانی  مددجویان بخصوص بازتوانی در زمینه  اشتغال و  تامین مسکن فعالیت داشته باشند.
 
وی افزود: کرونا فضای مجازی را برای همه باز کرد که پیشنهاد می شود از این فضای مجازی استفاده و فعالیت ها را به سوی استارتاپ و شرکت های دانش بنیان سوق داد.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در ادامه اظهار داشت: لزوما در بحث اشتغال نباید کار های بزرگ و شرکت ها را در نظر گرفت از همین اشتغال های کوچک و به نوعی C.B.R نیز می توان بهره مکفی را گرفت.

عمادی در ادامه افزود: ما بعنوان تیم نظارتی موظف هستیم مستندات فعالیت ها و اقدامات شما را بررسی و در صورت لزوم به دفاتر بازرسی خود ارائه دهیم.
 
در ادامه جلسه معاون سابق مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات ضمن قدردانی و تشکر از خیرین و موسسات غیر انتفاعی در تمام دوران خدمتش، به خصوص در این دوسال اخیر که به دلیل کرونا خیلی از مددجویان و توانخواهان در تأمین هزینه های معیشتی، درمان، اشتغال، مسائل و مشکلاتشان چند برابر شده و همیشه خیرین درخواست های بهزیستی را اجابت کرده و لبیک گفتند، تقدیر مرد و خواست ادامه دهنده راهشان و همکاری مکفی خیرین  همانند قبل با لیدا علوی، معاون جدید و تازه نفس مشارکت های مردمی باشند.

کد خبر 43495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد