کمک میلیاردی خیران جیرفت به بهزیستی

در رسانه های استان کرمان - باشگاه خبرنگاران جوان- رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: در دهه اول محرم امسال، خیران جیرفت بیش از ۲ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضانژاد، رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه جلب مشارکت‌های مالی و خدماتی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف بهزیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با مشارکت خیران در دهه اول محرم امسال، مددجویان بهزیستی جیرفت از کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال خیران بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه با مشارکت یکی از خیریه ها توزیع گوشت نذری و ۱۵۵ سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی صورت گرفت، افزود: به همت یکی از خیریه های دیگر در جیرفت نیز  ۱۲۵ میلیون ریال کمک نقدی و  ۲۶ سبدغذایی، ۱۶ شیر خشک، هزار و ۵۰ غذای گرم، یک عدد تبلت و  یک عدد تلویزیون به  جامعه هدف بهزیستی شهرستان جیرفت اهدا شد.

رضانژاد بیان داشت: حفظ و ارتباط بیشتر با جامعه خیران، یکی از اهداف این اداره در خدمت گزاری به جامعه هدف است و از همه مردم خوب و خیر جیرفت دعوت می‌کنم تا به عنوان بازوان بهزیستی به کمک ما بیایند تا بتوانیم شرایط مساعدی را برای تمام افرادی که به عنوان جامعه هدف بهزیستی محسوب می‌شوند، فراهم کنیم.

کد خبر 43476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد