مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیرین استان کرمان

در رسانه های استان کرمان- به گزارش یزدان کرمان- آغاز محرم ۱۴۰۰ مشارکت گسترده خیرین ون یکوکاران استان در حمایت از جامعه هدف بهزیستی را به همراه داشته است.

محمدعلی محمدی معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به مجموع مشارکت اجتماعی ۲۰.۴۲۹.۵۳۰.۰۰۰ریالی خیرین به ادارات بهزیستی ، موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تحت نظلرت ، میزان مشارکتهای نقدی را ۲۷۳.۵۰۰.۰۰۰ریال اعلام نموده و دفزود : میزان مشارکتهای غیرنقدی ۱۹.۸۹۶.۰۳۰.۰۰۰ ریال و آمار مشارکتهای خدماتی ۲۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است.
وی همچنین مشارکتهای صورت پذیرفته بصورت اهدای سبد کالا و بسته های غذایی ، توزیع غذای گرم(بصورت بسته بندی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی) ، توزیع گوشت گرم ، آرد و همچنین انجام ویزیت رایگان بیش از ۴۰۰نفر مددجویان بیمار بی بضاعت و توسط گروههای داوطلب پزشکی در شهرستان های نرماشیر و فهرج را از دیگر کمکهای مردمی در دهه اول ماه محرم دانست.
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی اهدای ۵عدد ویلچر معلولین تحت حمایت اداره بهزیستی در شهرستان رودبار به میزان ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را از دیگر خدمات صورت پذیرفته در دهه اول محرم سالجاری عنوان و ضمن تشکر از مشارکت خداپسندانه عامه مردم اظهار داشت : نیکوکارانی که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولین و خانواده های نیازمند را دارند با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان بهتر است نیات خود را به صورت اقلام خشک و یا نقدی اهدا کرده و در حد امکان از توزیع غذای گرم خودداری نمایند. وی خاطر نشان کرد: ادارات بهزیستی استان و شهرستانها آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.
محمدی به روش‌های غیرحضوری مشارکت در امور خداپسندانه برای جامعه هدف تحت حمایت اشاره کرد و بیان داشت : شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری: ۶۶۵۵*۱۴۸۰#* نسبت به این امر خیرخواهانه اقدام نمایند .
محمدی تصریح کرد: شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ نزد بانک مرکزی با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و شماره شبای IR۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ بنام مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان به این موضوع اختصاص یافته است .

کد خبر 43469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد