معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: خیرین استان در محرم امسال ۲۰ میلیاردریال به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده اند.

در رسانه های استان کرمان - به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی محمدی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمان از مشارکت ۲۰ میلیاردریال خیرین استان کرمان درابتدای محرم امسال به جامعه هدف بهزیستی خبرداد.

او همچنین مشارکت‌های صورت پذیرفته بصورت اهدای سبد کالا و بسته‌های غذایی، توزیع غذای گرم (بصورت بسته بندی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی)، توزیع گوشت گرم، آرد و۱خ همچنین انجام ویزیت رایگان بیش از ۴۰۰ نفر مددجویان بیمار بی بضاعت و با کمک گروه‌های داوطلب پزشکی در شهرستان‌های نرماشیر و فهرج را از دیگر کمک‌های مردمی در دهه اول ماه محرم دانست.

محمدی اهدای ۵ عدد ویلچر معلولین تحت حمایت اداره بهزیستی در شهرستان رودبار به میزان ۱۲۰ میلیون ریال را از دیگر خدمات صورت پذیرفته در دهه اول محرم امسال عنوان کرد و بیان داشت: نیکوکارانی که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولین و خانواده‌های نیازمند را دارند با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان بهتر است نیات خود را به صورت اقلام خشک و یا نقدی اهدا کرده و در حد امکان از توزیع غذای گرم خودداری کنند.

او تصریح کرد: ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌ها آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

محمدی به روش‌های غیرحضوری مشارکت در امور خداپسندانه برای جامعه هدف تحت حمایت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ۶۶۵۵۱۴۸۰# برای  انجام این امر خیرخواهانه اقدام کنند.

کد خبر 43468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد