پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی  جدید

در آستانه بازگشائی مدارس و آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مدیرکل بهزیستی استان پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام مهدی دیناری به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز رسمی سال تحصیلی آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگربوی لبخند دانش آموزان٬ بوی درس و کلاس و مدرسه و بوی رفاقت ها و رقابت ها به مشام می رسد و خبر از بازگشایی مدارس می دهد. سالتحصیلی گذشته به اضطرار مهمانی ناخوانده آموزش حضوری را تعطیل و بستر نوین آموزش در فضای مجازی را سبب شد و همدلی و همراهی خانواده و مدرسه این مسیر پرمشقت را به آغازی دیگر گره زد تا بار دیگر عطر مهربانی در کشور به مشام برساند.

در بهار تعلیم و تربیت همچون سال کذشته  امیدواریم که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و برنامه های پیش بینی شده برای وضعیت های مختلف با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی، پوشش تحصیلی حداکثری و ارتقاء کیفیت تحصیلی با تکیه بر توان و ایثار معلمان، مربیان و هنرآموزان بعنوان مجاهدان آموزش در کنار مدافعان سلامت و با بسیج مردمی صورت خواهد گرفت.

امیدوارم امسال نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های مقام عالی وزارت نسبت به شرایط حساس کرونایی و با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین٬ شاهد رشد روز افزون نظام مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پر تلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز دیارمان و فرزندان کارکنان اداره کل بهزیستی استان تبریک و  تهنیت عرض می نمایم و امیداوریم با ازبین رفتن ویروس منحوس کرونا شاهد حضور فیزیکی دانش آموزان و رهپویان علم و دانش در مدارس باشیم.

 مهدی دیناری

مدیر کل  

کد خبر 43435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد