تشکیل پرونده جهت  ۷۰۰ متقاضی تسهیلات اشتغال

در ۶ ماهه اول امسال متناسب با اعتبارات ابلاغی به بانکهای عامل ۷۰۰ پرونده تشکیل و ۴۰۰ پرونده به بانک معرفی شده است.

سید صادق میریی سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این مطلب افزود : در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به مددجویان بهزیستی استان قم اختصاص یافته است که به همین منظور برای ۷۰۰ نفر از معلولین ، معتادین بهبودیافته و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرونده اشتغال تشکیل شده و متناسب با اعتبار ابلاغی تا این تاریخ ۴۰۰ پرونده  به بانکهای عامل ارسال گردیده است .

 میریی با اشاره به تعهد بهزیستی قم در سال ۱۴۰۰ جهت ایجاد ۸۶۰ مورد اشتغال از محل تسهیلات و... خاطرنشان کرد :  این تسهیلات از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور از طریق بانکهای عامل و بعد از بررسی پرونده توسط بانک در حال پرداخت است و امسال سقف تسهیلات نیز از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و  این تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده توسط متقاضی تا  سقف صد میلیون تومان برای اشتغال به معلولان واجد شرایط پرداخت می شود.

سرپرست اداره مشارکتهای بهزیستی قم همچنین به نیازهای مبرم دانش آموزان تحت پوشش به تبلت و گوشی با شروع سال تحصیلی اشاره کرد و افزود : تامین کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز را اولویت دیگر ماست و از خیرین و مردم نوع دوست استان می خواهیم نذورات خود را به سمت تامین نیازهای مددجویان سوق دهند.

لازم به ذکر است همه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی  با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک های مردمی هستند و برای واریز مبالغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت های مردمی بهزیستی، حضور مردم نیکوکار و خیرین معرفی می گردد.

کد خبر 43424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد