۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
برگزاری دوره آموزشی

دوره آموزشی نماز و مهدویت با همکاری ستاد اقامه نماز استان با حضور مدیر کل بهزیستی استان، ثابتی از اساتید ستاد اقامه نماز استان، مسئول روابط عمومی، معاونین حوزه های تخصصی و مسئولین مراکز تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت مراکز تحت پوشش به عنوان بازوان توانمند سازمان میباشند و با توجه به مسئولیت خطیری که بر عهده مراکز میباشد امیدواریم در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف و ارائه خدمات با کیفت از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنند.

 وی افزود :مسئولین مراکز اگر در حوزه کاری خود و به دلیل نداشتن امکانات لازم نتوانستند در جهت رضایت مددجویان ارائه خدمات نمایند میتوانند با خوش رویی و برخورد مناسب از مدد جویان تحت پوشش دلجویی نمایند.

سمائی عضو گزینش بهزیستی استان در این دوره آموزشی افزود : مسئولین مراکز تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان در رابطه با جذب نیروها در مراکز از نظر اخلاق و رفتار و اعتقادی و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی و نحوه برخورد با مدد جویان تحت پوشش و حفظ کرامت انسانی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی گفت:حفظ حرمت، تخصص و رعایت حقوق مردم، اولویت‌های گزینش در مراکز تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان است.

گفتنی است در ادامه این دوره ثابتی استاد اقامه نماز استان مطالبی ارائه نمود.

وی افزود نماز و مهدویت فلسفه خلقت انسان رسیدن به توحید و مقام قرب الهی می باشد. لذا خداوند از باب لطف برای هدایت بشر، دستورهایی را وضع و توسط رسولان خود به مردم ابلاغ فرموده است تا انسان ها با بکارگیری آن فرامین، راه رشد و ترقی به سوی کمال را پیدا کنند. نماز از جمله این فرایض می باشد که طبق آیات و روایات در تمام ادیان الهی جزء سفارشات انبیا بوده است.

برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی

کد خبر 43413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد