۷۵۳ مددجوی بهزیستی قزوین صاحب شغل می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال ۷۵۳ مددجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد براساس تعهدات صورت گرفته در سطح استان صاحب شغل می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و با پیگیری مددکاران و حوزه مشارکت ها و اشتغال استان قزوین، ایجاد فرصت اشتغال از طریق  پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی صورت می گیرد.

وی افزود: این تسهیلات امسال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به میزان ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری انجام خواهد گرفت.

به گفته این مسوول، تا به امروز برای ۴۵ مددجوی بهزیستی تحت پوشش در استان از این طریق به بانک های عامل معرفی و تسهیلات مورد نظر را نیز دریافت کرده اند و امیدواریم اعطای این تسهیلات در نهایت منجر به ایجاد یک شغل پایدار در بین آنان شود.

وارثی اضافه کرد: براساس قانون، افراد تحت پوشش بهزیستی به روش های مختلفی امکان اشتغال دارند که امیدواریم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این اقدام به بهترین شکل ممکن در سطح استان قزوین اجرایی شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: این اداره کل در زمینه آموزش به مددجویان و نظارت بر روند ایجاد اشتغال آنان نیز اقدامات زیادی انجام داده که امیدواریم نتیجه آن در نهایت منجر به توانمندسازی مددجویان باشد.

کد خبر 43408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد