مهدیشهر | پیام تبریک  سرپرست اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  ربابه گلوردیان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

رفتید ولی به یاد ما می مانید                                             در خاطر سرخ لاله ها می مانید

 سرباختگان راه عشق ای شهدا                                         ما رفتنی هستیم و شمامی مانید

با سلام و احترام

این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد تکرار حماسه سال های دفاع مقدس هستیم و میبینیم که کادر درمان نیز همانند ایثارگران هشت  سال دفاع مقدس ازجان خود مایه گذاشته و با خدمت و ایثار، بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین می درخشند. پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

 روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند. روزهایی نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام و عروج بود. آن روزها ماندن بی معنا بود و شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت .که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود.

این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد تکرار حماسه سال های دفاع مقدس هستیم و میبینیم که کادر درمان نیز همانند ایثارگران هشت  سال دفاع مقدس ازجان خود مایه گذاشته و با خدمت و ایثار، بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین می درخشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامِ دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان سمنان و علی الخصوص جامعه بهزیستی را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ربابه گلوردیان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر

کد خبر 43399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد